نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

بیوگرافی امین قاسمی‌نژاد، خرید جدید استقلال | قاتل پرسپولیس شاگرد مجیدی

  • کد خبر: ۷۸۶۶۷
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
  • ۱
بیوگرافی امین قاسمی‌نژاد، خرید جدید استقلال | قاتل پرسپولیس شاگرد مجیدی
امین قاسمی‌نژاد ستاره سال‌های اخیر فوتبال ایران و باشگاه پدیده مشهد به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست، آن هم در شرایطی که همگان منتظر عقد قرارداد او با پرسپولیس تهران بودند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در شرایطی که همه منتظر عقد قرارداد امین قاسمی‌نژاد و پرسپولیس بودند، او مجددا با چرخشی عجیب به استقلال پیوست. امین قاسمی‌نژاد که سابقه گلزنی به پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، از جمله ستاره‌های نقل و انتقالات امسال بود که پیش از این در نیم فصل گذشته نیز در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت.

بیوگرافی و آمار امین قاسمی‌نژاد، بازیکن جدید استقلال

امین قاسمی‌نژاد ۱ آذر ۱۳۶۵، در شهرستان بابل از استان مازندران به دنیا آمد.  او در پست وینگر و مهاجم نوک بازی می‎‌کند و خیلی دیر در فوتبال ایران تبدیل به یک چهره شد. محمد قاسمی نژاد، بازیکن فولاد  نیز پسرعموی اوست که در لیگ هجدهم با هم در شهرخودرو هم‌تیمی بودند.

قاسمی‌نژاد فوتبال حرفه‌ای را با پرسپولیس قائمشهر آغاز کرد. پس از چند سال بازی در این تیم نهایتا وی به سطح نخست فوتبال ایران رسید و به ماشین سازی پیوست.

حضور در ماشین‌سازی برای قاسمی‌نژاد خوش یمن بود و وی موفق شد در فصلی که رسول خطیبی سرمربی این تیم بود، به لیگ برتر برسد. در لیگ برتر اما نتایج ماشین سازی ناامیدکننده بود و در پایان فصل، آنها سقوط کردند. سقوط ماشین سازی باعث شد قاسمی نژاد راهی پدیده مشهد شود.

۴ سال حضور در پدیده، اما جضوری موفق برای قاسمی نژاد بود. مهاجم ۳۰ ساله‌ای که تا ۳۴ سالگی در این تیم ماند و هر سال بهتر از قبل کار کرد. او در مجموع این ۴ سال، علاوه بر چشیدن طعم بازی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم مشهدی، موفق شد ۳۰ گل بزند و ۱۸ پاس گل به هم‌تیمی هایش بدهد.

گرچه قرار بود در نیم فصل لیگ بیستم او با جدایی از جمع مشهدی‌ها راهی استقلال شود، اما عدم توافق میان استقلال و پدیده باعث شد تا این انتقال به تابستان ۱۴۰۰ موکول شود.

در نهایت او با عقد قراردادی ۲ ساله از امروز به جمع استقلالی‌ها پیوست. او سابقه گلزنی به پرسپولیس را هم در کارنامه دارد. قاسمی نژاد پس از باز کردن دروازه لک به دوربین عکاسان عدد ۴ را نشان داد تا در دل استقلالی‌ها حسابی جا باز کند.

ویدئو گل امین قاسمی‌نژاد به پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ح ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
خخخخخخ قاتل پرسپولیس؟؟؟!اون پرسپولیسه که ۵ ساله داره دم همه تیما میزاره ،اگر یه گل زد تیم شون چند تا خوردن وچند بار جلوی ما باختن ،قاسمی نژاد هم ارزونی شما !
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->